Umutveannesi süpürgeyi sürekli getiriyor ben de onunla süpürüyorum ama o önüne yatıp ışıklarını kontrol ediyor, viledayı versem anında her yeri ıslanıyor, yemek olayını ben de denedim ama her şeyi yere atıyor çok yoruluyorum, bulaşık makinasının içerisindekileri yere atıyor, çamaşır makinasının altındaki gider borusunu açtı bugün yani çok hareketli durduramıyorum ki. Tamam ortalama şekilde dağılsın ama öyle böyle bir dağınıklık olmuyor. Geçen gün kaşla göz arasında bulaşık makinası yerleştirirken bardağı aldı ağzına götürdü çay bardağını ve kırık çatlak vs yoktu ağzıyla saniyesinde kırdı. Her bebeğin fıtratı farklı benimkiyle olmuyor maalesef.