Dolores Arkadaşlar sizi tebrik ediyorum. Gücünüz ve sabrınız için. Başarılar diliyorum. Tek çocuk candır, gerisi heyecandır. 2 yaş sendromumuz hayırlı olsun 😀😀😃
emilia Dolores Ben daha yaşamadım ama yaşayanlardan zor olduğunu duydum. 15 aylık bebeğimde ergen gibi davranıp sanırım bizi bu sendroma hazırlıyor. Allah size sabır ve kolaylıklar versin. 🤪😅
Pisi Dolores 4 yaşına girecek oğlum inşallah. Kızımda 7 buçuk aylık 🤣 ne kadar yorsalar da iyiki olmuşlar.
Dolores SevimliHayaletCasper sus kız Allah korusun 😀 Allahım yavrumu bana bağışlasın, isteyenlere çocuk versin bana yeter 😀😀
Bal38 Dolores darısı başıma banada geliyor az kaldı 16 buçuk aylık 😂😂 çığlık atmalar sinirlenince küsüp aglamalar başladı 😂
Meryemgundogdu Dolores kızım 3 yaşında oğlum 14 aylık hayatımda aldığım en doğru karar iyi ki de yapmışım diyorum bazen huniyi takıyorum ama tek çocuk olsada takıcaktım zaten😂 sendrom yaşamadım kızımda bence anne ne kadar rahat davranırsa o kadar sendromsuz geçer🤪😅
Pamugunannesi23 Meryemgundogdu maşallah Allah bağışlasın. Bir şey sormak istiyorum huniyi takmak ne demek çok geçiyor burda da 🙈🤔
AnnaKarenina_ Dolores kesin değer 😂 şom ağızlıyım ne zaman bişiye güzel desem ertesi gün beter oluyorum ahahahahah