Minigim38 Kızlar bugün isal oldu kaç gün sürerse hastaneye götürmeliyim 🤷♀️ bide iştahsız hiç bisey yemiyor sadece emmek istiyor. Evde ishali geçirmek için ne yapmalıyım 🫤
Elif_mihra Minigim38 benim kızım da diş çıkarıyor ishal oldu ,Salı günü doktor kontrolü var soracağım bakalım .
Dilararden Bence yarın götürün ve bolca emxirin 6 aydan büyükse su verin. Oğlum 1 yaşında hiçbir dişinde ishal olmadı tehlikeli olabilir dişe vurmayın.
Minigim38 Dilararden yaa öyle mi 13 aylik birkaç gündür önce ateşi oldu 2 3 gün sürdü 38 i geçmedi bugün de isal oldu. 4 dişi var onlarda hiç ateş isal yaşamıştım şimdi yan taraflar kabarmış ondan sanıyordum 🤦♀️sağlık ocağına götüreyim bi inşallah bisey çıkmaz. Kolları hafiften tombik hastaneye götürünce damar bulamıyorlar delik deşik ediyorlar ya 10 15 yerden deniyorlar mosmor oluyor heryeri ağlamaktan heba oluyor yavrum 🥺🥺
emilia Minigim38 Ben muz ve patates yediriyordum iyi geliyordu, su da bol bol içirin. Sizde muz ve patates yiyin ki sütünüzden geçsin. Ama ni doktora da götürün mutlaka tahlil yaparlar
Minigim38 emilia bende affedersiniz isal olmuşum herkes emzirdigim için senden geçmistir diyor böyle bisey olur mu bilemedim 🤷♀️ bugün patates haşladim yemedi, muz çok sever yemedi iştahsızlık var hep emmek istiyor ağrıyor sanırım dişleri emince rahatlıyor
Dilararden Minigim38 olabilir, emin olmak gerek dişten de olsa en azından içiniz rahat etsin ishal tehlikeli olabiliyor, ki muz felan da yememiş. Su kaybını önleyin ve sabah dediğiniz gibi aile sağlığına gidin.
emilia Minigim38 Bizde diş cıkarırken 2 ay ishal olduk, kilo çok kaybettik. Umarım tez vakitte atlatırsınız