hulyaaa-123 Siz daha tecrübeli oluyorsunuz
İşler yolunda giderse, evet ilkine göre daha kolay diyebiliriz. He acı olarak pek değişen bir şey yok ama insan bilmediğinden korktuğu için bu hissettiğimiz acıyı ilkinde oldukça artırıyor, ikincide bildiğimiz şeyi tolere ediyoruz ve bünye de alışkın oluyor. Ben üç normal doğum yaptım en zoru ilki idi. En kolayı da üçüncü. Birçok faktör var, kolaylaştıran. İlkinde ıkınmayı doğru yapamazken, sonuncuda ıkınmayı çok net öğrendiğim için doğum çok hızlı gerçekleşti mesela. Ama sonuncu bebeğim prematüreydi, ilkinden yaklaşık 1 kilo az doğdu, bu da farklı bir faktör…
Yani kısacası değişkenlik gösterecek sizin durumunuza göre, ama kesinlikle işler yolunda gittiği takdirde ilkinden daha zor olmayacak, inşallah. ☺️