Nrglavci Kissslaarr kayinimin nişanı varr tesettürlüyüm sizce nasıl bişey giymeliyim şık bir takım basit mi kaçar
Anne2105 Nrglavci bence en güzel şekilde hazırlan zarif sade ve şık bir elbise saten çok güzel duruyor
BBuseYY Nrglavci Bnce alt üst takım giyme elbise giy 🤗 biZimde ayın 15inde var nişan ben mini şık bir abiye aldım 😂 ilk defa nişanda görcem kaynımın nişanlısını …
Minikkusuumm Nrglavci biraz önce attığım post yanıtına bakabilirsin foto paylaşmıştım o tarz güzel olur bence