Misssslaydy 22 gün önce sezeryanla doğum yaptım ilk haftadan sonra korse kullanmaya başladım. Sizler ne kadar süre korse kuşlandınız faydasını gördünüz mü ve bana önerwbileceğiniz bir korse var mı önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar
gchekobarlas Misssslaydy bence bana göre 4 veya 6 ay biraz bekle içerde dikişlerin var ama gene sen bilirsin ben takmicam sağlığım daha önemli 6.aydan sonra korse kullancam
Derya91 Misssslaydy 6.5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım hiç korse kullanma gereği duymadım eksikliğinide hissetmedim 😊
ArasAkbulut Misssslaydy erken başlamışsınız sanki :/ rahat oluyor mu? 5 hafta oldu benim ama cesaret edemiyorum malesef dikişlerimi etkilesin istemiyorum
Agg0207 Misssslaydy tam zamaninda kullanmissn bnce ben cok pismanim kullanmadigim icin akil veren olmadi pek ve bu yuzden karnim gitmedi zayif olmama ragmen cok kotu gorunuyo bnce simdiki aklim olsa ilk haftadan baslardm bnde zaten eskilerde dogumdan sonra carsafla sarip sikarmislar
Gamzeli2206 gchekobarlas bende sağlığımı düşündüm 6 ay geçti şimdi kullanmayı düşünüyorum göbek kaldı ama daha öncede göbekliydim 😄 sizde kalmış mıydı
Cicekimftm Misssslaydy ben 5. Gün başladım. O büyük karnım hemen indi. Ben kancalı olanlardan kullandım.
HamzaAyaz2019 Benim doktorum 6 ay sonra dedi korse göbeği aşşağı indiriyor dedi mekik öneriyorum dedi ama ona da vakit bulamıyorum 🤦🏻♀️şimdi takıyorum Yamuna korse umarım işe yarar 🤷🏻♀️
Yenidenanne Ben ilk dogumumda 2. Haftada kullanmaya başlamıştım ve hiç göbeğim kalmamıştı dikişlerimide hiç rahatsız etmedi 2. Dogumumda kullanmadım tembellik yaptim 3. Aydayım şuanda alt göbeğim kaldı
NergisKKarakus Doğumdan sonra hala 4-5 aylık hamile gibiydim doktorum dikişlerine gelmeyecek şekildeki bir korseyi kullanabilirsin demişti ben de 3. günden sonra kullandım çok da faydasını gördüm her gün bir kademe daha daralta daralta bütün göbek gitti☺️
AselveAnnesi Misssslaydy ben haftasında kullandım ama korse değil 😅 kuşak bağladım ayrıca doktorum da sorun olmaz kuşak bağla demişti hemen 🙏🏻👍🏻