200320223 8.5 aylık bebeğimi emzirirken ısırmaya başladı 4 dişi çıktı ve ısırınca dişininin izini çıkartıyor kanatıyor çok fenayım emzirirken terler döküyorum bunu yaşayan var mı lütfen bi bilgisi fikri olam varsa paylaşsın nasıl geçecek
Asyaveannesi04 200320223 asla ve asla tepki vermeyin ne kızın ne gülün çok zor ama, yaralar için gümüş kapak kullanın derim, bir de bir daha ısırırsan memeler uuf oldu artık süt yok deyin ben bu şekilde aştım
Bssraa2 200320223 benim bebeğimden ısırdı bir süre asla tepki vermedim geçti unuttu tepki verirseniz oyun sanabilir
Papatyahanm 200320223 bu konuda çok dertliyim 😞 gece hiç sıkıntı yok uyku sersemi emiyor doyunca dönüp uyuyor ama gündüz daha ağzına alır almaz ısırıyor ve duraklayıp bekliyor ısırarak gözümün içine bakıyor tepki vermeyim diyorum ama birkere yaşadım çok kötü ısırdı kanadı dişi etimi kesti resmen refleksle çok bağırdım korktu ağladı ama yinede şuan yaparken bakıp gülüyor bana ne yapacağım bilmiyorum 9 ay 19 günlük bebeğim
-yldz 200320223 bende bu durumdan dolayı şu an ağlıyorum 😭 Ona çok üzülüyorum ,ama canım da çok acıyor
Asyaveannesi04 emilia doktorumuz öyle söylemişti tepki verdikçe daha çok hoşuna gidip inada gidiyormuş yaramazlar😅