Oğlum 27 aylık sabahları 10da uyanır öğlen 3 4 gibi uyur 7 8 de uyanır gece de 1de uyur ama ben 1e kadar dayanamıyorum artık uykum geliyor acaba artık öğle uykusuna uyutmasam mı 2 de uyusun diye uğraşıyorum ama ne yapsam uyumuyor. 1 aydır böyle bi kere gündüz uyutmadım akşam 8 de uyuya kaldı öyle de erken geliyor bana ne yapsam öğlenleri artık uyutmasam mı ??