4 aylık bebeğim ilk günden beri hem mama hem anne sütü ile besleniyor
Bizde philips kullanıyoruz zaman zaman reddetme oluyor ama hiç bırakmadım emzirmeyi .
bir mama bir anne sütü şeklinde veriyorum hem göğüslerimde iyi doluyor bazende sağarak veriyorum.