Demiralp60 Deletedmom0333 bende dün yaptırdım ama bi sorun olmadı sadece rota aşısından sonra kakası yeşil oldu
Melisa08 Bende gecen cuma yaptirdim 4. Ay asisini , bizimde bi bacakta asi yerinde sertlik vardi ama 2 3 gune gecti canim , bence asiyla ilgili bi durum endise gerektiren bisey degil 😊