Uyukizim-33 kızımın doğum günü için instagramdaki sayfalardan balon siparişi vercem ama ben onları şişirip o şekilleri verebilir miyim yoksa hiç uğraşmamalı mıyım . Alıp evde kendisi yapan varsa fikir verebilir misiniz
Elmsnghn Uyukizim-33  Partiden sayfasından aldik. Instagramdan bakjn isterseniz ben online sayfasindan aldim. 2. Gun teslim edildi. Birde YouTube de partice sayfasinin cok guzel anlatimi var bi bakın yapabilir miyim diye isterseniz
Elmsnghn Uyukizim-33 esim yapti cok kolay bi sekilde yapti. Hatta ben pompayı bulayım dur diyene kadar tüm balonlari o sisirdi nerdeyse 100 taneye yakin. Balon sistikten sonrasi cok kolay birde balon bandi ile duvara yapıştım mi 5 gun düşmüyor. Duvara da zarar vermiyor. Esim neredeyse tek basina yapti diyebilirim
Minikkusuumm Uyukizim-33 bence biraz zor hem hem çocuğa bakıp hem balon zinciri yapmıştım aynı böyle 2 saat gibi bı sürede oluyor 5 dklik iş değil bence 😂
Elmsnghn Merve68681 balon yapıştırıcı var cift taraflı bant gibi duvara vs zarar vermiyor onunla sabitledik. Balon zinciri kullanmadik. YouTube video vardi balonlari once ikiserli birbirne bagladik sonra dorderli sonra birbirine gecire gecire bu sekilde yaptık.