Ygmr124 ben genel anestezi olmadım, olmak da istemem. Belden vurulan iğne bende hiçbir sıkıntı yaşatmadı ki belim rahatsızdır benim ona rağmen bi şey olmadı. Bence en rahatı epidural. Hiçbir şey hissetmiyorsun ve çocuğunu o an görebiliyorsun. Hatta en sevdiğim kısımlara ek olarak bacaklarımı hissetmemek baya eğlenceliydi 😂😂