Cennetkokulum___
Biz iki yaş hediyesi olarak denge bisikleti aldık, beklediğimizden daha fazla sevdi.
Dayısı da kocaman bir fil aldı, ilk zamanlar ilgilenmedi ama şimdi bazen sarılıp uyuyor, kendi kadar bir fil 🥰🥰
Bunun dışında isme özel hikaye kitabı yaptırabilirsin veya ileride kullansın diye ince, zarif bir bileklik alabilirsin 🥰🥰