Dejajavu 1- Göğsüm geç doluyor 5 saate anca 2-Göğsüm yumuşak 3-bebek emince bir dk sonra ili göğsümden süt akıyor 4- tazyikli geliyor (sağ göğüsten sadece) **Sütüm az mı yeterli mi demek oluyor . Bana azmış gibi geliyor yumuşak olduğu için **
Lolik Dejajavu yumuşak göğüs sütsüz göğüs demek değil yapısal o biraz benim de 3-4 saatten önce dolmaz genelde yumuşaktır ama sadece anne sütüyle beslendi gelişiminde de çok şükür hiç sıkıntı yok
Ozay Dejajavu benim göğsüm hepp yumusak bebegimin kilo alimi iyi. Iki memede tazyik soruni var. Öncesinde bi bardaga sagabilirsin daha kolay emiyor o sekilde. Tazyik gaz yapiyor. Ilerleyen dönemde meme reddi de yapabiliyormus. Oncesinde sagiyorum ben elimle. Sanki daha rahat emiyor gibi. Bebek emdikce memede sut uretimi oluyor sertligine yumuşaklığına hic takilmayin.
ftmnr1523 Dejajavu bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama memeler terbiye oldukça yumuşar. Memenin yumuşaklığı süt miktarı ile ilgili değil.