sokaklahmacunuu muayene dediği şey doktorun planlama yapması. Yani bu menenjit aşıları çok doz oluyor ya onu doktor planlıyor, hemşire de ona göre vuruyor. Mesela biz 7-9-13 . Ayda bexsero, 8-13 . Ayda nimenrix yaptırdık . Bunların hangi ayda olacağını doktor yazıyor size.