Kumpr Elisaryhn23 2 gün oldu alalı geldi hemen 3 makina çamaşır yıkadık 😂 aşırııı iyi neden daha önce almadık dedik. 2 bebek 4 kişilik çamaşır aslaa bitmiyorduu iyi ki almışız. Tüm beyaz eşyalarım bosch onu da öyle tercih ettik
tarcinnn Elisaryhn23 beko kullanıyorum km1010 diye hatırlıyorum çok memnunum. Daha önce günlerce kurusun diye bekliyordum
tugceakca Kurutma makinası bu hayatta en iyi icat sanırım. Karşı da değildim ama hiç ihtiyaç duymamıştım ama herkes almalı😂 Bosch aldım ben gayet de memnunum
Elisaryhn23 tugceakca ya bu bebeklerin kıyafetleri as as bitmiyor üstelik artık kış geldi kurutmak zor oluyor almaya karar verdik ama hangi marka alacagımı bilmiyorum altus almak istiyorum ama kullananlar yazarsa sevinirim
Uze2021 tugceakca bende bosch kullanıyorum ama çamaşırları küçültme yaptı bununla ilgili bir öneriniz var mı acaba
Uze2021 Kumpr bende bosch tercih ettim ama çamaşırlarımızda küçülme çekme olayı oldu. Yanlış mı kullanıylrum acaba bir öneriniz var mı