Pelinsuziyagill bence kısa tercih edin, jel güçlendirme yapılsın sadece, tırnaklarınız kırılmaz ve kendi tırnağınızı uzatabilirsiniz bu şekilde.
Arkadaşım bana böyle yapıyor,
Çoğu müşterisi de artık bunu tercih ediyormuş hatta.
Törpüde de en çok tercih edilen, badem oluyormuş.
Çocuk olunca bana kullanımı zor gelmişti, ben kısa ve kenarları oval törpületiyorum.
Üstüne jel güçlendirme ve oje, temiz oluyor. :)