Arkadaşlar çok kararsız kaldım fikirlerinize ihtiyacım var. 28 aylıl oğlum var izmirde özel bir kurumda öğretmenlik yapıyorum haftada 3 gün işe gidiyorum ocak ayında üniversiteden arkadaşlarım şehir dışında bi arkadaşımızın evinde 3 günlüğüne toplanacaklar benim izin günüme denk getirecek şekilde eşim oğlumu götürme git kafanı dinle bikaç gün diyor eşim o günler gündüz evde gece nöbette akşamlarıda kayınvalidem yan sokağımızda onda kalır diyor ama benim içim o kadar ayrı kalmaya el vermiyor sizce napmalıyım ona göre bilet alcam ve çok kararsızım