gkcepln Merhaba bebeğim 10 aylık ilk adım ayakkabısı almayı düşünüyorum. Önerileriniz nelerdir acaba. Vicco almayı düşünüyordum ama kış geldiği için kullanabilir miyiz. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Irmakmelegim gkcepln ilk adım ayakkabısını da spor ayakkabisinida bokunu hepsini vicco aldım çok memnunum hatta botunu 1 ay önce aldım 23 numara ben çok memnunum bot tarzi kışlık ilk adım ayakkabıları var aslında vicco da bakabilirsiniz