Kızlar 6 ayda anne sütünü kesen yada bi sorunu olan bırakmak zorunda kalan var mı? Ben ameliyat oldum bırakmak zorunda kaldık mamadan devam ediyoruz ama vicdan azabı çekiyorum herkes devam et devam diyor ama almıyor hastane de yattığım süreçte unutmuş red yaşıyoruz