annaco yeğenimde bizi gelince ya da ben gidince ablamı görmezdi. Benle uyur, yemek yer, bakkala gitmek isterdi. Ablam gitsede umursamazdı. Abimin oğlu da aynı şekilde alt üst otururduk annesiyle gitmek istemiyordu halamla uyucam ben diyordu mesela. Normal bence böyle şeyler. Hatta birgün birileri sormuş en çok halamı seviyorum sonra annemi demişti.. Ben o zaman takmadım tabi evli değildim, yengemde gülüyordu ama kesin çok üzülmüştür şimdi anlıyorum 😂Bende evimize farklı biri gelince çok sevinirdim annelerden bıkılıyor galiba 😂