Kizlar temmuz ayında doğdu bebişim iki ay fazla sütleri sagip derin dondurucuya attim şimdi günü geçiyor diye icirmeye çalışıyorum ama benim sıpa icmiyo onları 😄 ek gıdaya geçmeye bir ayimiz var ozamana kadar bekletsemde yiyeceklerin içine karistirsam olmaz mı acaba atmaya kıyamıyorum 😥3 ay derin dondurucuda saklanir kuralını bozmuş olucam ama zararı olur mu acaba böle uzun süre sonra kullanan var mı icinizde