Kızlar bağımsız bir birey bu aylarda normal diye düşünüyorum ama nasıl davranacağımı bilemiyorum hayır dedikçe anlattıkça sakince tekrar tekrar yapıyor. İstediği olmayınca ağlıyor hemen. Ağladığı için yapmıyorum olmayacak birşeyse özellikle ama dur yapmayalım olmaz böyle dedikçe hiç iplemiyor sözümü. Nasıl davranacağınım normal mi bu durum hep böyle bir mizacımı olur