Rabis9555 Arkadaşlar iki üç gündür felaket nezleyim ve sanki sütüm azaldı . Sıktığımda falan çok az geliyor. Böyle bişey mümkün mü ki
Unicorn67 Rabis9555 evet aynı durum bende de olmuştu parol kullanmistim doktora sordum parol yapmaz ama hastalıktan olabilir güçsüz düşüyor beden demişti
Unicorn67 Rabis9555 hastalıktan sonra düzeliyor merak etmeyin gecici bişey bol vitamin alın geçmiş olsun
30-01-m Bende birkaç gündür gribim . Ve dediğiniz gibi sütümde azalma var zaten tek göğüs emiyo oğlum. En kısa zamanda geçer inşallah
Rabis9555 30-01-m benimki de öyle. Bir göğsüm kör neredeyse. Günde bi kere dolsa şükrediyorum. Bir de süt azalınca acaba doydu mu? Yeterince Beslendi mi diye endişelendim. Sizin oğlunuz ne kadarlık
30-01-m Rabis9555 biz 10 ay 4 günlük olduk . Ek gıda da olunca doyuyo şükürler olsun . 3. Aydan itibaren sol göğsümde süt yok. Küçücük kaldı. Tek göğüs emiyo.