mrsfly yok biogaia gaz damlası kullandık. Masajları her beslenme sonrası yaptık bizimki kolikti bu arada. Çoook kolik ve evde ağlayan dışarda susan bir bebekse önerim bebek arabanızı eve getirmeniz akşamları evde hareket ettirirsiniz. Kantaron yağı ile kışın ellerimizi ısıtarak o masaj hareketlerini yaptık. Ama en en önemlisi yedikçe omuzda gaz çıkarma her defasında. Sonra ı lov you ya da üç tane masaj hareketi var klasik dairesel falan onları tekrar tekrar yapma. Sonra ıkındırarak dikkatlice 10 a kdae sayıp gazı çıkarma. Bu şekilde mi yaptın masajları?