Merhaba anneler 1 aylık bebegim ilk gunlerinde çok gazlandigi icin relactaz gaz damlasini 1 defa kullanmistik dün tekrar çok gaz sancısı geldigi için ikinci defa kullanmış olduk (kolik bir bebek olmadigi icin devamlı kullanmadık ) eşim bu gün üstünde açıldıktan sonra 3 hafta içinde tüketiniz yazdığını söyledi ben dikkat etmemiştim. Sadece iki kere açmış olduk sizce kullanmamalı mıyız