myraMom benim de böyle oldu 🥺 biberonu uyumadan aralıksız içip bitiriyor diye kahrolmuştum. Her uyuyusunda uyandırdık acımasızca. Ama bu sayede sarılık normal seviyede yaşadık. Sen de uyandır yoksa ilerler. Süt arttırıcı olarak da elektrikli pompa ile sağabilirsin varsa, süt arttırıcı olarak milkin kapsül kullanmıştım günde 3 adet. Birde dut hoşafı içtim belki sana da yardımcı olur