yellowmom8
Benim kızım suanda 2 bucuk yasında şuan yemiyor dönem dönem hala ama ben 2 yaşına kadar çok fazla üzerine düştüm cünkü bir akrabamız var hep derki bir çocuğa 2 yaşına kadar bak sonra bırak ne yerse yesin hoş ben hala üzerine düşüyorum ama suan inat edip yemiyor şimdi anlatayım size 2 yaşına kadar yaptıklarımı cok çeşit yaptım
sabahları bir adet yumurtanın sarısı ceviz labne peyniri pekmez arı mama yapıp karıstırırdım öğlen uykudan önce sade yoğurt ikindiye doğru avokado muz yogurt meyve karısımı veya şeftali elma muz püresi akşam tarhana veya mercimek veya yayla çorbası(çok yedirdim boyuda maşallah uzadı) sebze çorbası(balkabağı-yeşil kabak- patates-havuç rendeleyip içine bir kaşık pirinç atardım en önemlisi kemik suyu çok azda kıyma her çorbasına attım hala atıyorum şuanda pilav yiyor mesela onlara atıyorum) yatarkan yine ceviz muz arı mama verirdim doyurucu olsun diye bu şekilde birde size önerim ben hastanede çalıştım kızım 6-15 aylık arası dönemde doktorumuz vardı kızımı sorardı bana bende anlatırdım yaptıgım tarifleride bana derdiki o zaman yaptıgın meyve pürelerine çorbalara pirinç at irmik atma pirinç daha yararlı demişti o günden sonra hep pirinçi haşlayarak kattım yediklerine verebilecegim tavsiyeler inşallah sizin çocuğunuzunda gelişimi ilerler