adenru Gunes-1 bebeğim hiçbir emziği tutmadı en son phılıps avent aldım bi 20 dk uğraştım diyebilirim tükürüyor atıp duruyordu ama sakince gülerek onu sinirlendirmeden verdim aldı ama ben 55 günlükken verdim
UcuBulunamayanBant Gunes-1 her emzigi denedim oglumda en son 4aylikken avent aldim hemen tuttu kizim suan 65 gunluk buna direk avent aldim ama kabul etmiyor sadece sanki gogsume emzirir gibi tutup verdigimde emiyor yavas yavas alisir heralde bu sekilde diye düşünüyorum
adenru Gunes-1 bazı bebekler ne yapılırsa yapılsın kabul etmiyomus eşim mesela hiç emzik tutmamış asla
Aysegulb Her bebek emzik alıcak diye bsey yok kabul etmeyen bebek asla etmıyor bazıları da hemen alıyor bazen başta almıyor sonra alıyor başta alıyor sonra almıyor çok değişkenlik gösterir
i23m Başta avent aldı sonra almadı. Frigg aldım. Onu da zorla aldı ama şimdi onu da canı isterse alıyor. Annede meme varken niye alsın ki emziği 😃 gece çok zor oluyor saat başı uyanıyor
Gunes-1 Bebeğim sürekli ağlıyor bir sorunu yok doktora götürdük gazı yok aç değil 7/24 ağlıyor. Bu yüzden emziği tutturmam lazım
Melekk_Annesiii Gunes-1 koliktir canım gazli bebek huysuz bebek benim kızımda öyleydi gazni atsada ağlardı nerdeyse hastanedeki doktor bıkmıştı bizden surejli agliyor diye gotururduk 3ay sürdü sonra rahatliyor.
Feridece28 Gunes-1 hastanede direk verdim, önce kendimi sonra emziği. Beni de tuttu emziğide şükür hiç meme reddi de yapmadı. Yapası olunca zaten yapıypr emzik vermesende.. Bir de önce avent verdim direk aldı zaten
Melekk_Annesiii Gunes-1 benim bebegimde ilk almadı hep öğürdü attı 3bucuk aylikken almaya başladı ama az az pekmez suruyordum valla alsın diyeama bakalim ilerdede bıraktırma için uğraşicaz 🤣
Gunes-1 Melekk_Annesiii 65 günlük ağlamaları son hız devam ediyor. Hayat kalitemiz inanılmaz düştü son çare emzik artık.
Melekk_Annesiii Gunes-1 Allah yardımcın olsun güzel anne merak etme 3aydan sonra hafiflicek bende hiç bitmicek sanyrdum göz altlarım morarmisti uykusuzluktan ama geçiyor bir süre sonra gülüşü yetiyor 😍