Merhaba arkadaşlar oğlum 6 buçuk aylık ek gıdaya yavaş yavaş geçmeye başladık her şeyden tattırıyoruz ama artık az emmeye başladı şundan 2-3 hafta önce 2-3 saatte bir emen çocuk son günlerde 5-6 saatte bir günde ise 3-4 kere emmeye başladı sütüm var göğsüm sert emsinde rahatlıyım ama yok..biberonla sağıyorum onuda istemiyor artık emmeyi bırakmaya mı başladı başına gelen var mı 😞😞 şuan boyu 73 cm 8 kg.. 4.5 aylıkken 8.500 dü ama geçen doktor baktı 8 kg dedi kilo almamış üstüne vermiş normal mi dedim gelişimi 7-8 aylık bebek gibi önden gidiyor bir şey olmaz dedi😣