3.ye hamile kaldığımda 55 kiloydum 70 kilo ile doğuma gittim. Sonradan tartıldığımda 64 kiloya düşmüştüm. Oğlum 5 aylık 62 kiloyum. Ek gıdaya geçmesini bekliyorum. Aralıklı oruç yapıcam ama şu göbek nasıl gider hiç bir fikrim yok. Bi fikri olan varsa deneyip yapan yazsin lütfen 😊