AnnaKarenina_ Ececiiim bedava gelen bişi satılmaz. Başka ihtiyacı olana verilir kim belediyeden gelen bişeye para verip alsın ki
Ececiiim AnnaKarenina_ böyle bi kural olduğunu zannetmiyorum. Şahsı tanımıyorum gerçekten ihtiyaç sahibiyse satıp yerine başka bi ihtiyacını alabilir gayette.
Eylulunannesi55 AnnaKarenina_ teşekkürler düşünmeniz bile yeter yardım kabul edemem benden daha kötü durumda olan insanlar varken
Prenses_isabella eftelya1603 çakal olmasan yardım amaçlı verilen beşiği başkasına satmazdın. Neymiş gelene kadar bulmuş kendine. Geri verseydin ya o zaman. Yada hiçmi etrafında ihtiyacı olan biri yok. Ama yok illa işi ticarete dökeceksiniz…