Ben çok çaresiz kalmıştım gaz için 44 günlüktü oğlum sab simplex fayda etmemişti bas bas bağırıyodu,kendim rezene içiyordum ama belli bir süre rahatlatıyordu bende 1 su bardağı suyun içine çay kaşığının ucuyla kimyon atıp demledim 2 kere süzüp tülbentten geçirdim ve bir kereye mahsus 1 çay kaşığı vermiştim,çok çok iyi gelmişti bebeğime çok güZel gaz çıkarmıştı sonrasında kendim içmeye başladım rezene ve kimyon ayrı ayrı demleyip faydasını gördüm sonrasında Zinco damla aldım şükür o iyi gelmişti bize damla ve kendimm çay içerek öyle devam ettik