Kızlar benim bi düşüğüm oldu sonrada şimdiki yavrumu çok zor elime alabildim şükür Allah nasip etti şu an 4 aylığız ama bazen onunla konustuğumda gözlerimin içine içine baktığımda sükrederek ağlıyorum haftada 1 olur yani bu durum sevinçten ağlıyorum öyle haykıra haykıra değilde gözlerimden akıyo yani. Abartılı bi durum öu destek almalı mıyım yoksa anneliğin verdiği bişey mi acaba