dmlklc bende eğitim verdim fakat benimki hâlâ muhakkak bi destek bekliyor sadece emerek uyuyordu önce onsuz uyumayı öğrendi sonra pat Pata gectik simdi onu da azalttim ama muhakkak ufak da olsa bi destek bekliyor yani siz bi kerede tamamanmi kestiniz kucağa alıp yatirma yöntemini yaptim ama yatakta uyulmadığında hic temas etmedinizmi ben mesela kucakta sakinlestiriyorum yatakta yine ağlıyor beşikte ayağa kalkıyor geziyor illa ya pat pat ya bisey yapmam lazim yoksa uyumaz 3 aydır eğitim veriyorum lütfen bi yol gosterin yatağa koydugumda hic bi şekilde elimi üstüne koymuyumu ama öyle de uyumuyor gece inanın en az 6 kere uyanıyor dogdugundan beri öyle nerdeyse bi yaşına girecek bende eğitim verdim ama nerde hata yaptım kafayı yicem benim için gece uyanıp da kendi kendine tekrar uyuması imkânsız gibi bisey çünkü ağlayarak uyanıyor direk ayağa kalkıyor