gmz170_ evet benim kızımında saçları hep yorganda yastıkta kalıyordu dalin kullanıyordum baktım cildi de çok kuruyor johnson baby mi ne onun sarısını aldım başta kullandım iyi geldi şimdi pembesini kullanıyorum çok güzel kokuyo yumuşacık yapıyor ve hızlı uzatıyo 11 aylık olucak kızım saçları neredeyse sırtının ortasında