Babybird ben de 2 ay oldu doğum yapalı ve sizin gibiyim ama çokta takmıyorum sonuçta yenidoğan bir bebeğimiz var ve süt için her şeyi yiyorum diyet yapsam dayanamam biliyorum ek gıdaya başlayana kadar hiç bir şey yapmayacağım ek gıdadan sonra bende yavaş yavaş dikkat ederim hem havalarda güzelleşir her gün de kızımla yürüyüş yaparım diye düşünüyorum.