Benim oğlum 3,5 aylık ve kuzenlerinden uzak arkdasalarim da evlenip çocuk yapmayanlar var pek ortamım yok evde homeoffice çalışıyorum pek aktivite yapamıyorum bebeğim ile size önerim şu İstanbul Anadolu yakasında yaşayan anneerle gerçekten buluşup kahve içmek AVM gezmek yerine cocuklarimizı buluşturup onlara farklı aktiveteler her ayda 2 defa müsait oldugumuz da evde veya dışarıda biryerde böyle topluca sosyallleştirsek kitaplar onersek oyunlar oynarsak ne bileyim bildiğiniz aktivite okuşturtsak istiyorum var mı benim gibi düşünen ben açıkçası hem kendime hem bebegim ile vakit gecirebilecegim anneler ile tanışmak isterdim
Sadece aktivite oyun kitap sadece çocuklarımızla ilgili bsiler yapabilmek onların sosyal hayatını daha zenginleştirmek
Oturup kahve içip zaman geçirmek değil de bebeklerimiz çocuklarımız için sosyal bir ortam hazırlamak
Varsa fikriniz yazarsanız ve belki tanişsak gercekten ama arkadaşlık kursak bebeklerimize de sosyal ortam hazirlasak isterim
Sevgiler ..