zeynepst 3.ayına girmek üzere cumartesinden beri kafayı yiyorum artık 2 saatte bir mama içen bebek gitti resmen doktoru artık 120ye geç dedi 90 cc içse şükreder oldum diliyle itip duruyor zayıflayacak diye üzülüyorum 3130 doğdu 5 gün küvezde kaldı 4900 şu an, çok güzeldi mama içmesi çok iştahlı içerdi şimdi zorla veriyorum