Gunesnil_23 bu ara mevsimlerden mi anlamadım benim de 5 gün gecikmişti çok korktum ama oldum sonunda sanırım spiral kaymasına aşırı kanama ve kasık ağrısı oluyor diye duymuştum ilaç ertelememiştir sanırım çünkü 2 gün gecikmiş ve bugün kullanmaya başlamışsınız