bst143 Bebeğimin kırkı çıkana kadar eşimin ailesinde kalıyoruz az kaldı kırkının çıkmasına ben istediğim için kaldıK bu arada bazı nedenlerden dolayı..Daha ilk çocuğumuz sesli konuşmaya alıştı biz eşimle daha yabancıyız herşeye konuşuyoruz bebeğimizle ama istiyorlarki onlar gibi konuşalım onlar gibi yapalım herşeyi kendimi hep eksik hissediyorum evime geçmeye korkuyorum bazen.çocuğumdan uzaklaşıyorum yetersiz hissediyorum daha doğrusu hissettiriyorlar.Bunu yaşayan var mı?
Beyzaveduru İlk başta korku olması normal, 10 günlükken kayınvalidem gidince ben de arkasından gözlerim dolmuştu😁 yetersizlik korkusu sanırım. Ama yalnız kalınca bebeğin için tek önemli kişi sen olduğunu anlayacaksın. Çok da güzel olacak kafanı dinlersin