motherthea Tavsiye istiyorum kafam çok karışık mama konusunda gaz kabız yapıyor mu kilo aldırımı nasıl yeni doğandan itibaren kullanıcam
durukusunannesi_ motherthea bu bebekten bebeğe değişen birşey deneme yanılma yöntemi ile bulacaksınız. Herkesin gaz yapar dediği aptamili Yenidoğan’daki 10. Ayına kadar kullandık hiç gaz kabızlık vs yapmadı. Bende kg alımına iyi dendiği için 10. Ayda bebelac golda geçtim evet biraz toparladı sevdi de kızım 2 buçuk aydırda onu içiyor
KaynanaYiyen motherthea her bebek bir değildir canım. Yani benim kızıma çok yaradı. Gaz kabızlık olmadı. Kilo aldırdı. Aptamil aldım bebelac golddan önce. Berbat oldu kızım. Ağlaması ondanmış gaz yapmış kızıma meğerse.
zynpkkk Bebeklerim premetüre doğdular ikizler sma kullandığım da kilo alımı yavaştı ve kakası çok kötü kokuyordu sümüksü bir hal alınca bebelaca geçtim şuan çok güzel toparladı kilo alımı gayet iyi gidiyor ve kakalarında bir sorun yaşamıyorum
esraperaonur ilk bir ay aptamil kullandık 3 aydır bebelac gold kullanıyoruz memnunum. fermante mama olduğu için bebelac goldu tercih ediyorum