Reyyansena Yenidogan bebeğim için alıp kullanmadığım ürünler var elimde ilgilenen varsa uygun fiyata vermek istiyorum
Reyyansena ymnmhrr evet var atayım hemen , eşim çiftli almış birini kullandık diğerini göndereceğim size eger isterseniz. Fiyat 150 tl
ymnmhrr Reyyansena eğer öyle ise kalsın çünkü daha bir ay önce oğlumun ikili avent emziğin hepsi buradan 110 TL’ye almıştım. Zahmet etmenize gerek yok fotoğraf için. Ama malesef pahalı üzgünüm
Reyyansena ymnmhrr demekki bizim aldığımız yer pahalı satıyor, 400 tlye aldık biz paketi . Tamamdır iyi akşamlar 😊