benim sol dizimle ayak bileğimin arasında bir noktada oldu. önce kücücük nokta gibiydi 2 yıl hep öyle kaldı sonra bir anda büyümeye başladı mercimek kadar olunca hemen drye gittim kücük bir operasyonla aldılar patolojiye gönderdiler ter bir durum çıkmadı. bazı yaralar dışarı doğru kendini atarmış kısa açıklaması buydu