Haydinn yalnız değilsiniz. Ben de emzirmeye devam ediyorum. 27 aylık. Bezi de duruyor, bir kaç defa denedim istemedi , ben de zorlamıyorum. Yaza doğru ağırlık vereceğim. Ama anlatıyorum hep bez konusunu. Meme konusunda da ne kadar isterse o kadar emsin diye düşünüyorum , sonuçta bitince artık anne sütünü alamayacak. Yemeğe çok düşkün değil evet ama Kilosu yerinde çok şükür genel durumu da iyi, doktor kontrolleri de normal gidiyor. O yüzden kendisi ne zaman isterse o zaman bırakır. Zaten yakında işe başlayacağım gündüz emmesi azalacak. Gece de emsin istediği kadar diye düşünüyorum.