motherthea Bebeğime bunu kullanmak istiyorum gaz kabız değişir bebeğe göre ama kullananlardan fikir istiyorum
hfzhnf motherthea bebeğim alerjikti Golden Goat kullanıyordum şu anda 9,5 aylık alerjisi geçti Doktor evolvia 2′yi verdi onu kullanıyorum sıkıntı yaşamadım içeriği temiz araştırdım inşallah Size de faydalı olur
hfzhnf motherthea Yenidoğan’da ilk dönemlerde Hangi mamayı kullanırsak kullanalım gaz yapıyor genelde kolikle olması çok zor benim bebeğim hem gazli ve kolikli bir bebekti belli bir aya kadar devam ediyor gaz ve kolik
Umutunannesi_ motherthea doğumdan itibaren değil doğumdan 15 gün sonra basladim herhangi bi sorun yasamadim
brcnalp Doğumdan itibaren kullandım şuan bebeğim 8 aylık 2 numarasına geçtik, kabızlık ister istemez oluyor , bebeğinizin sindirimine bağlı mamasına bir kaç damla hakiki zeytinyağ damlatabilirsiniz . Ben mamasına katıyordum.
brcnalp motherthea Benim bebegim zaten kilolu doğdu doktorumuz kilosunun hep fazla olduğunu soyledi ama merak etmeyin emekleyince vermeye başliyorlar