chbib Merhaba! Arkadaşlar 19 gün oldu sezaryen olalı acılarım ağrılarım hafifledi ama tam geçti diyemem bazen karnımın içinde acı hissediyorum normal mi? Nezaman biter bu ağrılar 🤦🏻♀️ benim ilk doğumum normal doğumdu ikinci sezaryen olunca fikrim yok pek
incizeynep chbib Benim de 3 ay olacak sezeryan olalı hala bebeğimi emzirirken çok fazla kucağımda durduysa yanıyor dikiş yerleri ki sizinki daha yeni, eğer doktor kontrolünüzde bir sıkıntı yoksa normal