admin77 Su an geceleri hipp mama kullaniyorum fakat bebegimde büyük tuvaletini yapma zorluğu oluşturduğunu farkediyorum.Sizin kullanıp memnun kaldığınız sorun yasamadiginiz mama hangisi?
BirPrensesBirMiyavValidesi admin77 aşırı gazlı bi bebeğim var. 6 aylık olmasına 9 gün kaldı ve 5 tane gaz ilacı kullanıyoruz. Hipp organik combiotic kullanıyorduk. Çocuğum mahvoldu gazdan ve sancıdan. Bize en iyi bebelac gold geldi. Çok memnunuz.
Kerem_k1 admin77 ilk doğduğu zamanlar bebelac gold kullanıyorduk. mamayı içtikten sonra illaki gazını çıkartırdı. Sabahları düzenli kakasını yapardı.