Kızlar 1 aylık bebegım var lohusayım henux uzaga gelın geldım hıc arkadasım yok dencek kadar az merhaba merhabalığım evde bunaldım asırı yogun kohusalık yasıyorum esım anlayıslı cıkalım dıyınce fılan cıkartıyor ama bebekle ugrasmaktan kafayı yıcem hala yenı duzene uykusuxluga alısamadım esım calıstıgı ıcın tek bakıyorm uykumu alamıyorm nasıl sosyallesebılırm 40ımdsn sonra evde nasıl vakıt gevırebılırım bebek dısında yada bu yenı duzene kendımı nasıl alıstırabılırım