Kızlar kızım 2 buçuk yaşında gece tuvaletini yeni öğretmiştim. Tuvalete kaldırmıyordum kendisi tutuyordu.. Ayrıca kendisi bırakmak istedi bezi kendisi hazır olduğu için..
Neyse ani bir taşınma durumumuz söz konusu oldu malesef..şehir değiştirdik… Böyle olunca zaten çiş tutamadı anlayış gösterdim.. Büyük bir olay onun değişim çok büyük (bizim için bile)..
Zaten 2 ay sonra ardından deprem oldu 2 -3 sefer taşındık fln mecburen… Şuan 5 aydır gece çiş tutmayı öğretmeye çalışıyorum ama olmuyor….yoruldum kızlar..
Gece alarm kurup 2-3 sefer.m tuvalete götürdüm..ama zor geliyor artık diye bıraktım alarm işini..ağlıyor zaten çoğu zaman yapmicam’ diye klozette
Simdi artik bez takiyorum gece 1 sefer kaldiriyorum. Bazen azcık da olsa bezine yapıyor..
Ne yapmalıyım. Artık çişten heryer Mahfoldu..ama kızımdan önemli değil. Yapsın yeter ki iyi olsun…ama sonuçta ona da yazık altı çiş kalıyor üzülüyor fln..
Ve kış geldiği için de daha sık hasta oluyor alt ıslatmadan dolayı…yardımcı olur musunuz…